روشا کوچولوروشا کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

گل عشق مامان و بابا

بابایی دخملی

1392/2/13 22:45
نویسنده : مامان و بابا
634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل ناز بابایی

بابایی ببخشید نمیتونم برات بنویسم 

آخه وقت نمیکنم,راستش به نظر من فقط احساسات قشنگ مادرانه است که میتونه اینقدر قشنگ بنویسه 

بابایی فقط  اومدم بگم;همه زندگی مامانی شدی و همینطور من!

وقتی بچه دار میشی تازه میفهمی پدرومادر یعنی چی

البته من از پدر مادرم دور بودم و این دوری باعث شده که بیشتر قدرشون رو بدونم

خیلی به مامانی اصرار کردم روز مادر واسش کادو بگیرم اما راضی نشد و گفت فعلا فقط فسقل

اومدم بگم همسر عزیزم روزت مبارک

برای سلامتی همه پدر مادرا صلوات

                             gg 

                                       ggg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پرهام ومامانش
13 اردیبهشت 92 22:48


مامان بانو
15 اردیبهشت 92 12:30
واي واي
باباي وبلاگ نويس مهربون
قدر اين خانم با گذشت رو حسابي بدون...
شادزى و مانا باشيد

مامان بانو
15 اردیبهشت 92 12:36
ماماني تو هم خوب فعال شدي ها



نه به اينكه دو ماه پست نميذاري ... نه اين كه تو دو روز چند تا پست گذاشتي



به هر حال مواظب خودتو فرشته كوچولو باش












مینا
16 اردیبهشت 92 23:51
ممنون همسری عزیز