روشا کوچولوروشا کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

گل عشق مامان و بابا

مامانم روزت مبارک

1392/2/11 11:54
نویسنده : مامان و بابا
116 بازدید
اشتراک گذاری

به دنیا آمدم تنها با ترس و گریان که در آن لحظه تو مرا در آغوش گرفتی...

تنهایی,ترس و غصه ها در آغوشت برایم بی معنی شد

در ناتوانی و ضعف تمام بودم که به من جان دادی و عصاره وجودت را به من هدیه کردی

به هر بهانه ای به من گفتی عاشقم هستی

ولی من اینقدر درگیر بزرگ شدنم بودم که یادم رفت محبتت را پاسخ دهم و اما تو بی دریغ به من عشق ورزیدی

من رشد کردم و بزرگ شدم به حدی که میخواهم انسان دیگری را به این دنیا بیاورم وجای تورا بگیرم

اما نه .... تو یکی بودی و هستی تو مادر من هستی و بی نظیری

روزت مبارک ای فرشته مهربان

که در این روز یادم میافتد چقدر عاشقتم و بودنت چقدر به زندگیم ارزش می دهد        92.2.11

                                ب

                           ل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)